Mikä ois hyvää motivatio laihtumiseen  .  Olen   joka aamulla miettinyt laihdutusta ja joka ilta söynyt liikaa.  Miten sais ruokaa maistumaan pahalta ? 

Jos katson  TV stä  268 kg  painaava naista ja itken samalla,   siis seuraavana  illalla unohdan  lupaukseni ettei ikinä enää syö illalla.    Mitä olis  tehtävissä jos  nälkää yllättää illalla 22  aikana .   On mulla porkanaa ja muuta  ostettu ,muttei  muista sitä ikinä syödä iltaisin ..

Olen  niin vihainen itselleni siksi ettei mä pystyy olemaan  hyvänä isoäitinä lapsenlapselleni  kun olen liikuntaesteinen ja lihavaa , tämä olis paras motivaatio laihdutukseen, mutta  kun  se unohdu avaessani suuni ja  ahmien  ruokaa. Miksi? Ihan itku kurkussa kirjoitan sitä apuhuutoani . 

 Syön vaikkei ole mitään nälkää ..  Olen myös   harjoittanut semmoista kikka, että menen nukkumaan  ennen 21 . Silloin en ainakin syö .. Mutta  siis taas  unohdan  itseeni katsomaan TV tä  .. 

Mun  ruokaannokset ovat   todella  isot . 

Olen myös   tehnyt noin että otan pienen lautasen  ja silloin ei mahdu sinne isompaa annosta ja olen iloinen   jos se onnistuu .

Minulle maistuu leipää  ja   tosi rukkisen pyöreä  leipää menee melkein yhdellä istuimella  ja ei siis   vaan pelkkää leipää vaan sinne menee   Floora ja menee makkaraleikkeitä ,   sipulia ja tomattia , kurkkua ,  silliä tai anjovista munan kanssa .. eli aina on leivän päällä  jotakin  maistuvaa..Leipää täytyy unhoitaa kokonaan .  

Siis  kerran   vaihdoin leivan riisikakkuihin ja silloin meni sitä styroksia    myös   8 pala kerrallaan ..  Eli   täytyy nyt jotakin ruveta tekemään, kysymään taas neuvoja  ja  nostaa motivaatiotasoani  jotekin korkeamalle kun nolla ..  

 Olen  se ikilaihduttaja ..  tarkoitan sitä että olen elämän aikana satoja kertoja  aloitanut  ja aina  onnistunut vähään aikaa . Siis tapahtuu jotakin  ja mene taas kaikki pieleen .. 

Niinpä  olen luvanut ja vannonut itselleni ettei enää ikinä mitään diettejä  kun ne aiheuttaa minulle vaan  harmia ja lisää kiloja  kun ei pystyy sitää  suorittamaan elämän loppuun asti ..  

Kuitenkin haluan jotakin tehdä   

Helopin   juttu on nukkumaan meno ja silloin olen ihan varma, ettei saa mitään syödä .. 

Otan sitten huomisestä  niskasta kiinni ja laitan itseni nukkumaan klo 20 jälkeen aloitan pesemisen ja  sitten heti nukkumaan .  Ensimmäinen tavoite olis  yksi viiko ...  katsottaan silloin  tuloksia  .  Jos teillä on  minulle jotakin vinkkejä siis olis kiva jos kirjoitatte minulle  . Olisin kiitollinen