2-normal.jpg

2.12.
Korkea juhla, ihana ilta
oljilla kultasil,
valossa valkeen, ilosen liekin
sumusen yösen kohdus!
Ken sua taitaa unohtaa?
Ken sun virttes kaikunaa?
Ken lapsukaist äitinsä helmas
vajassa Bethlehemin?
-Aleksis Kivi
1126965872%5B1%5D.gif

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

LUKSUS

 Ei ole luksusta - ehkä pidän  luksukseksi sitä että  lapsenlapsi tuli vihdoin viimeksi minulle kylään , kun se on tosi kallista matkusta laivalla, autolla  kolmea maata pitkin Tukholmasta Eestin kautta Suomeen   pikkuisen rakkaan lapsen kanssa.. Olin todella kiitollinen että nuoret teit sen matkan .

Luksusvaatteitä minulla ei ole, eikä luksusautoa, eikä saa sanoa että minulla olis terveyttä, sekin olis tosi luksusta . Minulle ei merkitse luksus muuta, kun sitä, että jotkut voi sitä   itselleen   suoda . Ja kenellä on varaa - antaa mennää vaan , minä ei ole kateellinen yhtään.   Olen iloinen että joku saa omista jotakin arvokkaasta .   Itseasiassa luksusta  on minulle se, että voin taksilla ajaa  18 matka kuukaudessa ja ei maksa paljon kun vaan linja auton lipun rahat -  se on liikuntavammaisille ehkä luksusta ...