Rakas joulukalenteri. Tänään avautuu ensimmäinen luukku ja  päivän loppussa voin tehdä yhteenvetoa  että tämä päivä oli aika tehokas ... Kortit on kirjoitettu  on laitettu kuoreen on liimatu päälle merkkejä ja muuta.  Heli , onko sinulla vielä sama osoite , kirjoittaisitko minulle sinne gmaili  ...    joulupukki halus tietoa- kun on aionnut sinulle lähettä terveisiä ..

 1.jpg

Mutta  joo, koko päivä menikin sinne  korttijen kanssa . Viroon menee 28 kortti , Suomeen 15, Venejään 7 ja Ruotsiin 3 korrtia .. Tänäpäivänä kun kukaan ei viitsi  korttejä lähettää vaan kaikki  on mennyt tietokoneissa onnitteluiksi .  Minulla on vielä tämä harrastus että teen itse kortit myös omilla sormillani ...

Näin ollen olen  lahjoittanut paperin kerä   sekä omaa rakkautta että  aikaa niille joka saa minulta kortin . Hyvä on- kun ihmiset ilahtuu , tykkään ilahduttaa ihmisiä . Sen takia että he ovat minulle hyvin rakkaat ..  Niin  ja nyt nukkumaan , olen kovin väsynyt , täynnä kiputablettejä  ja huomenna uusi päivä