4-normal.jpg

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

Ja siellä on kultainen metsä
ja metsässä kultainen puu
ja unien sinilintu
ja linnulla kultainen suu.
Ja se unien sinilintu
se lapsia tuudittaa.
-P.Mustapää (Martti Haavio)

santa3.gif

 

Aamulla katsoin oli semmoinen  ilkeä kylmä tuuli.  Nyt on hiljaisempaa, Olen menossa vapaehtoistöihin taas meidän kauniseen kirpikseen. Toiset vapaehtoiset menivat aamulla retkelle Tampeerelle kylään sinne Sininauhan vapaehtoistoimintoa katsomaan . Minä ei huolinut  mukavasta retkesta ja olen täällä autamassa .

 Ulkona olikin oikein mukavasti liukasta

 017-normal.jpg

jouluinen ovikoriste kirpiksella

santa7.gif

016-normal.jpg

Jäälyhtyjä

santa8.gif

 

015-normal.jpg

Näin on

014-normal.jpg

 semmoista

 

013-normal.jpg

Ulkooven koriste

 

012-normal.jpg

 

Oli myös aurinkoa näkymässä

503009413.gif

 

011-normal.jpg

010-normal.jpg

739844657.gif

Kirpiksen löytöjäni

025-normal.jpg

Oskarille pipo

 

024-normal.jpg

Kuusenpalloja

santa_jumping.gif

023-normal.jpg

enkeli

642033w7b6w15h6p.gif

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cPnBIOiNKCg

Tiesitkö, että Joulupukin lempijuoma on poron maito?

RAHA

  Tää veropalautus meni minulla oikein sekaisin. Elikä olin ymmärtänyt että saan takaisin veropalautusta yli 400 €

mutta kun katsoin pankkitili oli siellä vaan 77 €   

 Soitin verotoimistoon  tänään ja sain selvä mista se johtui ...

Mutta pettymyys ????????

 Hyvä, kun on rahaa,  muttei liian paljon, se tekee aika paljon harmia...

Pitää olla niinpaljon, kun  tarvii ihminen että tulee toimeen .  Saa elää ja nauttia elämänmenosta ,.