Meillä aloitettiin  vihdoin viimein remontti pesutilassa.. elikä suihkussa.   Olen pyytänut remontia muttei ole kukaan reagoinut , nyt valittin oikein kunnolla ja huomenna tule vakutuksesta mies arvioimaan tilaa

Olen minä vähintään 6 vuotta pyytänyt että suihkussa seinä ja lattia välissä on rako josta vesi   valuu lattianmaton alle , on luvattu ja luvattu ja sitten taas unohdettu koko mun  valittaminen . Nyt vihdoinkin on asia sinna mallissa että  suihkussa puhaltaa puhaltiin ja kuivaa lattiaa öötä päivää .

008.jpg

 seiniltä keräilin kaikki tavarat pois

 

007.jpg

lattiamatto on rikkoutunut joka paikasta

 

006.jpg

lattiamatto  rakoilee

005.jpg

käsipesuallas oli raolla sitten kun muutettiin mutta ei se ole haitanut ketään

004.jpg

vesiputket ruostessa

 

003.jpg

kaikki vesiputket tarvii vaihda

002.jpg

täällä se  rakoo  , tää oli melkein 45 sm pituinen kun sanoin nyt se on 30 cm

003.jpg

 Koko suihkua ei ole remontoitu vissi kolmekymmenta vuottaa ja kun meille tarjottiin tää asunto luvattiin kaikki kunnostaa muttei sitä silloin tehty ja sen jälkeen on  ihmiset vaihtunut  ne joka lupailivat

013.jpg

töökalupakit on laitettu mun pesukoneen päälle ?

012.jpg

 

010.jpg

 

kaikenlaisia koneita

 

008.jpg

laitettu lattialle papereita ,  ettei työmiehet mattoa likaisee

007.jpg

 

002.jpg

katolta on irtonut maali

001.jpg

 toivottavasti nyt kunnostetaan kaikki

Lattialle tilaisi jo  lattiakaakelit eikä mitään muuta materiaalia ...

elikä meille tarjottiin yläkerran  vapata asuntoa  siks ajaksi kun tehdään remonti

 Elikä ensiarviointi on  2 kuukautta ... .