Laitan sitte valokuvat myöhemmin . 

Tänään laitettu keittiöön uudet verhot  ja käytyy sukulaisen kanssa Hämeenlinna katsoomassa. Eli käytiin ....  Aulanko luonnonsuojelualuella ja näkötornissa  , sitten  pienemassa näkötornissa tien varrella Aulanko kylpylän vastapääta ja  siis kantolassa Viljasiiloja katsomassa  jossa on kymmeniä metria korkeita ihmishahmoja ja  ne on maalattu Hämmenlinnalaisia  kuvaten ...  eli  esimerkina Hämeenlinnalaisia ... olimme  melkei klo 12 ja  -15  ja siis kotiopäi ja siis kun oltiin kotiin oven edessä- huomasin että minulla on unohtunut kodin avain ja  ei pääse sisään ulokovesta , soitin miehelleni ja sanoin ettää tulisitko aukaisema ovea mutta hän olikin kaupungilla ja . me ei  voinut odotta siellä oven edessä kun autokuljettajalla oli pissahätä ja  ajettiin lähimpään  wessaan  uimahalliin . Ja sitten tuli soitto mieheltäni ja sanoi että hän on kotona ja missä se avain on ja silloin minä huomasinkin että avain on mun taskussani . voi pyhä Sylvi , olenpas kyllä minäkin hajamielinen . Mutta hermot tämmöisestä vierailusta  on  vähään  horjahtanut ja sen takia ajattelen että olen niin  hermoissan , olen väsynyt .. mutta onneline ja pääsärky iski möys   ja siis otin  pari tablettia ja    valmistin ruuat miehelleni ja   olin jo niin väsynyt että olisin halunut nukkua muttei sitä saanut ja nyt vasta klo 22 19 pääsen kohta snkyyn . Mutta joo , iso asia on tehty ja  kaikki jolukoristeet ja kuuset on   kaikki nyt kerätty yhteen paikkan kaikista huoneista  ja voin ruveta niitä laittamaan isoihin laatikoihn .ja taas vuodeksi komeroon ...