Olen kiitollinen.

Haluaisin kiittää Maija, Maija kutsui minut töihin kun valmistuin lähihoitajaksi täällä Hämeenlinnassa. Olin työharjoittelussa palvelutalossa jossa oli Maijan äitinsä ja siellä me tutustuttiin 

 Maija sanoi että tulisitko meille töihin ja minä vastailin myöntävästi ja sen jälkeen olin 6 vuotta töissä Maijan kanssa.  Välillä olin myös toisella osastolla mutta enimmäkseen Maija osastolla. Maija oli tosi kiva osaston johtaja ja semmoista ihmistä oli ilo tuntea ja olla hänen kanssa töissä. Opin häneltä tosi paljon, vaikka en osannut sitä lähihoitaja työtä tehdä näin hyvin kuin Maija, hänellä oli paljon kokemusta ja tietoa, minä taas työskentelin melkein tunteella ja rakkaudella, ei kokemusta eikä paljon tietoa vaikka valmistuin lähihoitaja koulutuksesta todella hyvin.

  Olin mielihyvin töissä vanhusten kanssa ja teki hyvää huolehtia heistä.

Kuitenkin jalka kipeytyi tosi pahasti ja ei tullut enää työnteosta mitään, samalla jäi Maija myös eläkkeelle. Näin olleen mentiin yhdessä pois työpaikalta jossa oli kiva väkeä ja paljon ihania työkavereita.  

Tänään iltapäivällä kun olin juuri tullut uimahallista, laitoin vaatteita kuivumaan ja kuulin ovenkellon soimassa. Kuka nyt – ajattelin? Joulupukkiko kolkuttaa?

Menin ovelle ja siellä seisoi Maija paketti kädessä.

Olipas minulla hyvä mieli, tosi, tosi hyvä mieli.   Istuttiin juttelemaan, juteltiin ja sitten jatkoi Maija matka.

 Oli kuin olisi enkeli käynyt minua katsomassa.  Se merkitse paljon kun olet itse invalidi ja istut kotona päivät pitkät eikä pystyy paljon minnekään. Kiitos Maija ja HYVÄÄ JOULUA!   Olen kiitollinen sinulle.  Maija varmasti sitä blogia ei lue mutta minä halusin vaan kirjoitta sydämestä kuinka olen kiitollinen hänelle.

Oli ihana katsoa Maijan paketti : sielä oli saunatonttu ja pöytätablettejä ja neljä ruusua saa laitta kiinni vaikka tabletteihin   ja ihana itsetehty  kortti

Maijalta-normal.jpg

huurt-normal.jpg

myös olen iloinen ja kiitollinen DONNALLE ja hänellä on ihana joulublogi , Ihastuin heti, kuin näin ja hän oli ainoa joka reagoi, kun lähetin hänelle tunnustuksen .  Hän läjhetti myös minulle ja se on siina

Joulutunnustusi_20131211_4464-boxed300.j

Kiitos Donnalle . Rauhallista Joulua !