tietokonep%C3%B6yt%C3%A4.jpg

Tietokoneeni alkoi jo reistailla puolen vuoden kuluttua maaliskuun 2012 aikana.

Laitettu huoltoon Asus tukeen.

Tietokoneeni tuli takaisin 04.04.2012.

Tietokoneasentaja kävi laittamassa ohjelmia (MSN, Sonera tietoturva, sähköposti) ym.

Tietokone toimi pari viikkoa, jolloin kutsuin taas tietokoneasentajan, jolloin hän katsasti, että mikä vika voisi olla ja suositteli laittaa huoltoon Asukselle taas ja auttoi kirjoittamaan rahti/ noutokirjettä ja lähetti sen.

Tällä kerta tietokoneeni palautettiin sieltä tosi nopeasti takaisin.

Kutsuin taas tietokoneasentajan ja hän laittoi minulle Sonera tietoturvan ja muut tarpeelliset ohjelmat.

Tietokoneeni toimi nyt vaan pari päivää korjauksen jälkeen.

Olin jo turhautunut ja lähetin tällä kerta tietokoneeeni Ekspert kauppaan, josta pyysin sen lähettämään korjaukseen Asukselle, mutta kaupasta tuli kone takaisin ja minulle sanottiin, että oli pieni ongelma virtasäästön kanssa.

Tietokoneeni ei kuitenkin mennyt päälle ja soitin kauppaan takaisin ja sieltä annettii ohjeita.

Ohjeiden mukaisesti yritin uudelleen laittaa koneen toimimaan ja se toimi pari tuntia päivässä, joskus toimi ja joskus ei.

 

Kutsuin tietokoneasentajan ja hän tarkasti toimivuutta ja otti mukaan oman näytön, että tarkistaa onko jotakin muuta vikaa.

Mutta tietokoneeni ei toiminut hänen näytön kanssa mitenkään paremmin.

Hän kirjoitti virheraportin ja rahti noutokirje …

 

Lähetetty kolmannen kerran ASUKSELLE korjaukseen kesäkuussa 15.7.2012.

Heinäkuussa 6.7.2012 tuli Asukselta viesti puhelimeen, että varaosia tulee vasta heinäkuun lopussa 26.07 2012 … Odotin heinäkuun loppua ja tietokonettani … mutta ei elokuun alussakaan ollut mitään tietoja, jolloin soitin uudelleen Asukselle ja kyselin tietoja.

Sieltä vastattiin, että ei ole mahdollista korjata konettani ja he rupesivat siellä miettimään mitä tehdä koneeni kanssa, ja käskettiin odottamaan pari viikkoa.

Soitin parin viikon kuluttua ja kyselin,

vastattiin että on päätetty antaa takaisin rahat ja käsketty odottamaan taas pari viikkoa.

Soitin uudelleen ja sitten sanottiin että joku oli päättänyt että ei annetta takaisin rahaa vaan lähetetään minulle uusi kone.

Se vie pari viikkoa ja minun on pakko taas odottaa.

Viikon kuluttua soitin ja kyselin. Oli kone viety jostakin syystä Hollantiin.

4. syyskuuta soitin taas Asukselle ja silloin sanottiin, että kauppa josta ostin koneen on mennyt konkurssiin ja sitä kauppaa ei olekaan.

Soitin Hämeenlinnan Ekspert -kauppaan ja sieltä sanottiin että kauppa toimii entiseen tapaan.

Soitin takaisin Asukselle ja kyselin, että miksi on minulle valehdeltu ja sanottu, että kauppa ei ole olemassa (hermojen rasitusta taas ).

Asiakastyöntekijä Hannu Veijalainen sanoi silloin minulle, että hän ottaa selvää koneestani ja soittaa minulle takaisin, ja hän oli IHMINEN, joka otti selvää sekaannuksista ja soitti minulle takaisin ja pyysi lähettämään kaupan kuitin ostoksestani ja lupasi viedä asiaa eteenpäin. Se oli 4. 09. 2012.

6.09. 2012 soitin ja kyselin onko kaupan kuitti tullut perille sähköpostitse ja sain tiedon, että asia on mennyt eteenpäin.

Käskettiin odottamaan ja soittamaan seuraavan viikon perjantaina.

 

Elikä

Haluaisin korvausta laskuista mitä olen maksanut, mutta ei ole ollut tietokonetta kotona. Kuukausilaskut on kuitenkin 45 euroa kuukaudessa alkaen maaliskuusta. Eli olen maksanut 6 kuukautta ilman että on ollut kone käytössä.

Samoin odotan korvausta henkisestä kärsimyksestäni.

Olen vammainen ihminen ja minulle on tietokone tärkeä sosiaalisen vuorovaikutuksen ja ihmisten kanssa tekemisessä, kun ei pysty liikkumaan.

Olen kärsinyt kuluja, kun olen kutsunut tietekonen asentajan kotiin laittamaan ohjelmia ja soittanut ASUKSELLE pyytäen tietoja.

Olen ostanut tietokoneen käyttöä varten, ei vaan siksi että se olisi puolen vuoden ajan korjauksessa.

Olen masentunut ja turhautunut Asuksen välipitämättömyydestä ja huonosta palvelusta.