On niin tosi ikävää ettei taas pystynyt mennää nukkumaan oikein aikaan .

Mitä voisin sille tehä?  Tämä on ihan kauhea- kun haluan mennä- mutta   painan vaan  kaukosäädintä ja taas  tulee jotakin kiinostavaa ohjelma ja ei pysty vastustamaan sitä kauhea haluu sitä katsoa, vaikka katselesin sitä on kaksikymmnenneljättä kertaa.    Tänään jäin katselemaan Varasto elokuva , vaikka olen sitä nähnyt elokuvateatterissa .. ja  siis Putousta ja siis vielä jotakin ... nyt on jo yli keskiyö  ja minä täällä . Huomenna  korjaan tapani ja menen nukkumaan klo 21 .. .

No nyt olen taas ollut ahkera ja kävit tänään uimahallissa , väkeä oli paljon , oli tuttujakin ..  Oli  lämmin vesi ja hyvä olo .

Nyt kotona pitäis tehä pannukakkua   kun ei laskiaispullia viitsi tehä  mies sai niitä tänään työpaikalla ja minulle  ne ei varmasti mitään  hyvä ei terveydelle tee ..  Juon siis teetä . huomenna tule mun rakkaat ystävät meille ja meillä on ystävänpäivän bileet ...  .