Eilen isoni (suureni)   enkelikokoelmani yhden kauniin enkelin verran .  Täällä meidän puutarhassa on työharjoittelussa nainen  nimeltään Larisa ja hän oli käydessa kirpiksellä nähnyt sen enkelin ja  miettinyt mua ja toi sen enkelin mun parvekkeelle. Olipas minulla ylläri- kun  menin parvekkeelle ja huomasin  enkeli siellä odottamassa mua ... Kiitos Larisalle

14%20okt%20Larissa%20%283%29.jpg

onpas hieno näköinen . minulla ei nyt ole aavistustakaan montako minulla niitä enkeleitä on mutta viimeistään silloin kun remppa loppu ja pesen hyllyt puhtaaks ja asettelen enkelit paikoilleen, silloin varmasti  teen jonkinlaisen   arkiston ja ehkkäpä valokuvan kaikki ....

 

Ole onnellinen nyt,  älä vasta huomenna.

 Älä eilispäivän onnen perään huokaa.

 Ole onnellinen nyt, älä tuulta tavoita,

 kun pöytään katettu on juhlaruoka.

 

Ole onnellinen nyt,  tänään luonasi on hän,

 joka vierelläsi tahtoo käydä matkaa.

 Ole onnellinen nyt,  katso silmiin ystävän.

 Tätä hetkeä et huomenna voi jatkaa.

 

Ole onnellinen nyt,  kaikki mitä kauan hait,

 tässä on nyt elämäsi juhlahetki.

 Ole onnellinen nyt, kuinka suuren lahjan sait,

 kuinka rikas onkaan tämän päivän retki.

                  ♥ Anne-Mari Kaskinen