Nunjulta ja Neolta tunnustushaaste :

8 totuutta minusta

 Unelmoin lapsena töihin lastentarhaan ja opiskelin lastantarhanopettajaksi. ja olin lastentarhanopettajana Virossa 27 vuotta.

inno%20r%C3%BChm%20%20%282%29-normal.jpg

Täällä opiskelin lähihoitajaksi.

 Halusin mennä naimisiin raittiin miehen kanssa ja ensimmäinen ja kolmas mies ei juo alkoholia ollenkaan, toinen on jossakin vaiheessa ollut juoppo.

 

Halusin nuorena kaksi poikaa ja minulla on kaksi aikuista poikaa.

Orenb-normal.jpg

 

Tykkään Jari Sillanpäästä aivan valtavasti.

 

autogramm%20%282%29-normal.jpg

Keräilen apinoita, enkeleitä ja sinisiä asioita /astioita.

0_4f8f0_652c3fa6_L-normal.jpg

 

Olen hamstrannut kirppareillä ihan älyttömästi.. (haluan sitä vähentää).

 Olen halunnut suoria hiuksia mutta tämä toivomus ei ole toteutunut ja minulla on ihanat kiharat

Olen edellisessä elämässäni ollut tanssijattarena Afrikassa.

Kaunis+blogi+-+tunnustusKIKI.jpg

ed02c184d2b5.png

onnea Nunjulle 10 v. hääpäivänä

 

MITÄ MEISTÄ LÖYTYYKÄÄN

   
 
 
  • Jokaisella meistä on piilossa olevia kykyjä, joita emme ole koskaan osanneet itsellemme toivoa.
  • Jokaisella meistä on enemmän älykkyyttä kuin olemme koskaan ennen käyttäneet.
  • Jokainen meistä on luovempi kuin olemme koskaan osanneet kuvitella.
  • Jokaisella meistä on suuria mahdollisuuksia lähempänä kuin olemme koskaan osanneet katsoa.
  • Jokaisella meistä on elämässämme juuri niin onnellisia hetkiä odottamassa kuin uskomme niiden olevan.
  • Jokaisella meistä on kykyjä ratkaista mikä tahansa ongelma tai saavuttaa mikä tahansa tavoite, jonka olemme ymmärtäneet itsellemme ensin asettaa.