Minulle tapahtui seuraava. Ei enää päässyt sisään omilla käyttäjätunnuksilla Vuodatukseen ja blogiini ..  Yritin vaihtaa salasanani ja kuitenkin ei se toiminut ja yritin kerran vielä, sen jälkeen kirjoitti minulle  ja varoitti ,että olen jo 24 tunnin sisällä vaihtanut salasana, näin olleen ei pystynytkään tekemään mitään … Täytyi odottaa uuta päivää.


001-normal.jpg

Olen nyt sairastunut kuten tekin rakkaat blogiystäväni ja toivottavasti te olette jo parannut ja voimissaan. Tänään aamulla, kun sängystä nousin ja menin wessa tunsin että nyt taju menee, oli tosissaan paha olo ja olen monestikin nuorena menettänyt tajunsa, tiedän miten se alkaa, olen tajuttomana   kaatunut maahan ja kun olin vielä koululapsi tapahtuu se ensimmäistä kerta silloin, kun kaaduin rappusia alas koulussa ja hetkeksi meni taju .. kun heräsin maakasin pissalammikossa ja koulukaverit katsoivat ympärillä pelästynyt oloisena … Se oli tosi nolo …olin silloin ensimmäisellä luokalla . Elin sen kanssa pitkään ja tunsin häpeä … Sitä taju menettämistä tapahtuu  monta kerta ja viimeisen kerran kun olin 23 v. Lääkäri totesi että on verenkiertohäiriö päässäni .

 Minulla on ostettu Virosta apteekista semmoista Amoniaak nimistä vetelä ainetta 009.JPG

pullossa ja sitä käytettään kun taju on mennyt ihmisellä ..Sitä käytettään myös kirurgiassa  , käsien desinfiointiin ja leikkauksista herätykseen .. Sitä ei voi hengittä liikaa se voi pysäyttää hengityksen kokonaan ...  Täällä Suomessa ei ole sitä apteekissa nähnyt, paitsi olen kuullut jotakin hajusuolasta … Mutta minut on se aine pelästänyt monesti … niin tänäkin  yritin kaikilla voimilla päästä wessasta keittiön jossa se aine on pullossa ensiapukaapissa. mut kun aukaisin kaapin siellä sitä ei ollut …  sen jälkeen tunsin että nyt  taju menee ja yritin heittä naamalle kylmä vettä … meni pikkaisen ohi ja sen jälkeen löysin pelastusaineeni  kassissani  jota käytän kun käyn kaupunkilla . se aine on aina mukanani …  vetin nenällä sitä  kerran ja olo parantui .  Vielä  oli tänään  alavatsani kipeä , en tiedä mistä se johtui.  Ehkä taas jotakin munuaiskipuja, kun selkäni puoleltakin  sattuu . Otin  lääkkeet ja nyt on olo parantunut … ja taas pääsin sisään  Vuodatukseen …  Mitä teille kuuluu? Menen katsomaan ja lukemaan

Täällä 3 vuottias karaoke laulaja Suomesta

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WdvsQZc13xU

0_5e7f3_f6ff2b5f_L.png