Kohta on ystävänpäivää. Tää ei ole kyllä meidän juhla, on tullut  kaukaa, mutta meille ainakin tulee hyvää mieli kun joku muistaa meidät kortilla Ystävänpäivällä!

Ei ainakaan tule vihaiseksi?

 Jokainen ystävällinen teko tekee hyvän mielen  tekijälle ja saajallekin, tai päinvastoin .

Eilen olin avuksi kirparilla ja tapasin entisen aviomieheni - se oli ensimmäistä kerta 11 vuoden kun olimme vastakkain ja kun olin sitä pelänyt koko 11 vuotta -nyt pystyin ihan  noin vaan puhumaan hänelle -  minulle tuli hyvä mieli ,kun se tapahtuu ja nyt minulla ei tarvii pelätä enää ikinä.. En ymmärtänyt - hoksasi se ollenkaan- että minä olin minä , puhui ihan normaalisti ja iski silmä .     BR ...  Puhui että on sokeritaudin aiheuttanut ettei hän näe hyvin  toinen silmä ihan sokeana . toinen näkee hämärästi .. 

0_7e80f_52294966_L.png