Fortum   vasta  Wattenfall

13 minuttia yritti Fortumin sähköpuhelinmyyjä   minut   päättämään vaihtaa Wattennfall sopimus  Fortumin  hyväksi . Minulla on sähkosopimus Wattenfallin  kanssa jo ollut 16 vuotta   ja mitäs täällä turhaan vaihtaa joka vuosi sitä ... on se ainakin mennyt alaspäin kun verrata 10 vuoden takaa sähkölaskuja .

Mutta nuori mies (arvelen että hän oli nuori) oli  niin  päällekäyvä kun vaan olla saa. Kyllähän  yritti niin ja noin ja näin ja kuinka halpaa ja kuinka hyvää ja kuinka ma saan kolme kuukautta ilman peruskuukaudenmaksua ja niin edelleen .. mutta olin todella  kohtelias ja annoin puhua ja ihmiselle yrittää saada mut kiikkin . Mutta sanoin kuitenkin  ettei nyt tänään sitä sopimusta ei tee, kun haluan lukea sitä paperia mitä Wattenfall lähetti kuun alussa nyt joulukuussa ... ei muista oliko minulla määräaikainen sopimus tai  toistaiseksi ...   Mutta joo meni 13 min aikaa, kun hän vihdoin ymmärsi, ettei minä sitä vaihtoa tee . Mutta oli kuitenkin kohtelias ja toivotti hyvää loppuvuotta ja  ei heittanut luuri korville ... Kiva♥

Heitin vanhan kalenterin pois... koko vuosi oli remontti (melkein ) ja kyllä minä nyt kolme päivää pärjään ilman kalenteriakin ...

 Ihan uskomatonta, että vuosi on nyt taas takana ja alkaa uusi. Tämä on merkityksellistä... minulle,   kun on tulossa Tuli Apina vuosi ..   Ja minä se apinoitteen apina olenkin .

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkone/itamainen/elainratamerkit/astkiina_apina.htm#tul1448465372541

Toivottavasti tuo Apina vuosi minulle pelkkää hyvää ja haluan myös  jatkaa "pikkuhilja painoa pois" projektia...  Tämä vuosi meni sen suhteen aivan hyvin .

Mieheni kokoosi eilen koko päivän palapelia ja melkein 100 palasta sai kokoon .

 

IMG_8575.jpg