Olen taas  täällä  kirjoitamassa keskellä yötä . Olen  päättänyt että nukkumaan meno aikaa alkaa klo 21 ja nyt olen taas lipsunut lupauksesta  ...   Täytyy taas ottaa niskasta kinni ja vetää nukkumaan , makuhuoneesta kuuluu koursausta ..   Mies nukku jo  ja toivottavasti ei herää kun menen  sinne ...

Olen montaa kertaa  halunnut laittaa erikseen   sänkyämme- kun vanat ihmiset on niin herkkä unisiä ja herää aina kun toinen liikahtelee tai yski . luin netista että erikseen nukkuminen on helpompaa ja uni parempaa, koska silloin saa nukkua niin leveästi kuin haluaa, eikä peitosta tarvitse taistella.

Ei missään nimessä haittaa parisuhdetta, päinvastoin parisuhteen laatu  paranee. Uni on tärkeää, kaikkien kannalta.  niin luin netissä ja olen monta kertaa miettinyt asia ja olen myös miehellekin selvittänyt ja kysynyt mielipidettä.  Hän kun on aina se kiltti puoli ja ei valittaa mistään siis ei  varmasti väitää vastaan .. ja se on nyt niin, että joku päivä on  vaan lykättävää sängyt toinen toiselle puolelle  makuhuonetta ...  saa  niitä työntää taas yhteen, kun siltä tuntuu, mut  veikkaan kyllä varmasti, että tää nukkuminen tulee olemaan  ihan toista  maata ... ja  rauhallinen uni on hyvää ...  siis  saa nähdä .. Joskus kun mieheni on yskinut siis olen  keskellä yötä mennyt itse  olohuoneeni sohvalle nukkumaan ja  saanut niin nukuttua.  Ehkä teen sen keväällä  En halua  kyllä jäädä paitsi halauksista ja läheisyydestä , mutta saa sitä harrastaa yhdessä niistä sängyistä   mutta kun on niin kivaa, kun    tunntee toisen  ihmisen  itseäni vastassa  lämmin ja  rauhallinen olo .. eri sängyssä se ei ole niin kiva  ja  kohta ei viitsi enää  edes vähäksi aikaa ollaa samassa sängyssä ... Ihmiset vierantuu .. sitä pelkään ja sen takia olen  pitkittänyt sänkyjen erottamista ... Miten teillä  on  sänkyjensa laita ?