Mieheni  joutui nyt sairaalahoidoon  ,  juu  sen kirjenvaihdon ansiosta kylla vissi pelästyi  täällä kerta   oikein pahasta tilannesta ...  .. ei ikinä tiedä ...   Nyt kun olin niin vihaisen kirjeen laittanut sinne OMAHOITOON siis  sieltä soitetti  vihdoin viimein meille , eli miehelleni ja sanotti että heti lääkkärille  .. terveyskeskukseen ... Mies  pisti vaattteet päälle ja üks kaks  sanoi minulle että nyt hän menee  ... ihmettelin suuresti kun sanoi että hän menee omalla autolla kun aamulla huimasi niin paljon että kaatui lattialle kun vanha sotilas  ja nyt mene liikenteeseeen .. Sanoin monta kertaa että mene taksilla mutta ei ..... hän vaan meni omalla autolla ..  ja   siellä siis otettu veret ja näyttö niin paha että heti  ensiapuun tarkailuun ja sieltä sairalaan ... kauhea ... mutta hyvä se on niin-  kun on hoidossa ....  ei se kotona makaminen ei tee mitään terveemaks kun on semmoiset vaikeammat sairaudet ja   kuumetta 39,8 ...  juu minä nyt olen onnellinen että hän pääsi hoitoon ...

Mutta  minä  siivoilin hänen kämppä tänään 8 tuntia .. pikkuhilja kun olen vielä itsekin huonossa voinissa .. ..  nyt on kaapit kunnossa lattiat pesty , hyllyt pölytetty  televisiokin naama pesty  ... ikkunapöytää ja muut ... sohvapäälyste pesty ja vaateita myös ...  Sain paljon aikaiseks ...