Kello on  tasa 12 yöllä  ja päivää vaihtui ... kiva hetki ... kuuntelen  joku kuorsailee makukammarissa . juu... se mun mieheni on  ..  Onko siis ihan totta että  vaan  9 päivä on jouluun .... huh huh ..  Suomeen lähetetty korttini on jo tullut ystäville perille, olen saanut monet kiitokset.  Ja tää riittä minulle ... Kun ei ole miettinyt  mua ennen, ei tarvitse nytkin.  Minä rakastan lähettä korttejä ,teen ja askartelen ne itse... mietin sitä ihmistä ja teen vastaava ... semmoisen että sopii hänen kanssaan ..

Ei pystyy olla tekemätä niitä  kortejä ..   Tässä kuvassa on vaan pieni osa niistä  ... lähetin melkein 50 kortti ..

1-tile.jpg

                                                                                          No, onkos tullut kesä?

No,onkos tullut kesä
nyt talven keskelle,
ja laitetaankos pesä
myös pikkulinnuille?

 Jo kuusi kynttilöitä
      on käynyt kukkimaan
    pimeitä talven öitä
     näin ehkä valaistaan.

Ja vanhakin nyt nuortuu
kuin lapsi leikkimään,
ja koukkuselkä suortuu,
niin kaik`on mielissään.

Ja hyvä,lämmin,hellä
on mieli jokaisen,
oi,jospa ihmisellä
ois joulu ainain  
tässä on hyvä joulublogi jota seuran      

kamina+ees+(1).JPG