17.jpg

Iloista päivä !

Iloisesti.jpg

Ei ole pitkään aikaan käynyt kaupoissa. Kun kyynärsauvan kävely ei ole liian helppo ja kun jalkakipu on niin voimakas ettei pystyy isoissa kaupoissa  asioimaan . Joskus jossakin Siwassa saan poiketa kun tarvii  jotakin yhtä tavaraa. Mutta tänään ilouutinen , ystäväni Helgi sanoi että hän vie mut kauppaan ja työnnä minut siellä pyöratuolissa . Jossakin kaupoissa on se mahdollisuus että käytävällä on pari tuolia invaliideille ..

 Mentiin Prismaan .  Minulla oli kyynärsauvat mukana ja ne jätettiin neuvonnaan odottamaan mua ..

Ei , se ei ollutkaan näin helppo se työntö  - kun   alussa  ajateltiin , minä kyllä jo pikkuisen aavistin ettei se niin helppoa ole mutta ystäväni sanoi ettei murehdita liika .

Kyllä huomasin, että se kävi  ihan kuntosalin sijasta... 

Mutta kuitenkin me siellä monta tuntia viihdyttiin ja välillä itsekin työnsin pyörista  itseni  ettenpäin mutta kun topisessa kädessäni oli kori ei se silloin onnistunutkaan vaan vuoron perään vasemalla ja sitten oiealla kädellä

 Mutta olin tosi onnellinen että pääsin kaupaan ja  näin paljon uutta ja ihania joulukoristeita ja kaikkea kiva .

Ja rahapussikin meni kevyemmäksi 90 €- lla ainakin ...

Ystävälle tosi ,tosi, tosi isot kiitokset halit ja   ihanat joulutoivottukset ..

Sitten mentiin vielä postiin jossa oli mun tilamani paketti Jills verkkokaupasta .. ja sitten  toi ystäväni mut kotiin ovelle ... Itse meni jatkamaan omia hommia . Ihmisen aikaa hän minulle lahjoitti ja se on arvokkasta . Toivon että jumala näkee ja palkitsee ...

Tässä jotakin kuvia kauppareisusta

023.jpg

ja tänään tuli myös joulutervehdyksiä  postikortella

040.jpg