Vanaema helde, lahke,

oled armas  minule

Oled minu lapsepõlve

soojendaja päikene

aga mina sain 22 septembril õnnelikuks vanaemaks ,

Pisikene pojapoeg sündis Stokholmis .

Temast tuleb Rootsi kodanik ja mina pean hakkama rootsi keelt õppima, et aru saada mis väike lapselaps tahab ....

Mul on kurb meel selle pärast, et me näeme ju nii harva , võib olla aastas paar korda , ma hakkan sinuga kindlasti suhtlema arvuti teel , aga hea seegi .

Sinust saab minu kõige kallim sõber !!!

 ...

ÕNNE SULLE TILLUKE MEES !!!

OLED MINU ÕNN JA RÕÕM

SIND VAADATES LÄEB MÄRJAKS SILM

Rääkisime sinuga esimest korda Skaibis 22 oktoober kui sina said ühe kuuseks,    sina vaatasid ja mina lehvitasin ... Nii tore ... Armas kallis lapselaps, armastan sind niiiii väga ....

 

Minu vanaema õpetas lihtsaid asju:
1. Igal hommikul tee voodi üles ja pane ennast riidesse (ei tohi käia päeval öösärgis ja hommikumantlis ringi).
2. Kui kodust lahkud, jäta endast maha korras tuba.
3. Kui kodust lahkud, pane ennast puhtalt riidesse - kui midagi juhtub, pole piinlik näruse aluspesu pärast.
4. Ära kunagi kuluta viimast raha, planeeri väljaminekud nii, et tuled omadega välja.
5. Ära laena raha, tagasi maksta
on väga raske.

 

ja lõpuks anekdoot vanaemast :

Ajakirjanik õnnitles 98 aastat memmekest ja tõdes.

"Harva näeb nii, reibast ja rõõmsameelset vanakest"
No, peab ju rõõmustama, kui mu mõlemad pojad pääsesid eile vanadekodusse!