23-normal.jpg

23.12.

Tulit jo meidän luoksemme,
tulitpa joulu kulta!
Saimme kuusen ja kynttilät
tuomisiksi sulta!

Koti on valmis ja herttainen,
juhla mielessä kaikkien,
silmät loistaa pienoisten,
niin kuin joulun tähdet.

Tulitpa meille kirkasna,
kiitos, joulu kulta!
Sytytä myöskin sydämiin
taivaan tähtien tulta!
-Hilja Haahti

 

Ilosanoma Teille kaikille : Kohta on joulu !

Ja myös olen surullinen joka päivä enemmän  kun huoman että tää kaikki loppu kohta . Olen niin jouluihminen  että mun puolesta voisi Joulu olla koko vuosi , jotkut ei tykkä semmoisesta melskestä  vaan halua elää rauhallista elämää.  Minä tykkään . Myös koko vuosi elän rauhallisesti . Mutta jouluna muistelen  aina  lapsuusjoulujani ja olen iloinen , muistelen miten kiva oli lastentarhassani kun olin siellä töissä 27 vuotta ja miten kiva oli lasten kanssa odottaa Joulupukkia ja kaikkea sitä ihana .

 

 

036-normal.jpg

testasin uuttaa kahvipannua

ihan hyvä ja kaunis

 

040-normal.jpg

ikkunasta ei kannata katsoa ulos kun on niin vihreä .

 

012-normal.jpg

 

011-normal.jpg

 

 

010-normal.jpg

 

 

009-normal.jpg

 

 

008-normal.jpg

 

 

silvi-normal.jpg

 

p%20Ingrid-normal.jpg

 

marge-normal.jpg

 

tanja%20I-normal.jpgvalja-normal.jpgvirve-normal.jpglea-normal.jpg