0_7d5d2_5ff3775a_L-normal.jpg

 Ensimmäinen viikko täällä pulkassa melkein .  Olen siivonut kämppäni ja vieläkin on siivottavaa.  Tänään kuulin että muovikuusi on tosi myrkyllinen , onko se totta ?

Olen poikkeuksellisen paljon viettanut aikaa mieheni kanssa, kun on ollut niin paljon  juhlapäiviä .  Ollaan kotona eikä meitä kumpiakaan kiinnosta enää mennää johonkin ulos, eikä kylään .   Molemmat jo niin raihnaisia ja loppupalaneitä, miehelläkin on ollut monta  infarktia ja verisuonitukoksia ja ollan leikkattua molemmat jokaisesta paikasta .  me elettään niin rauhallisesti ja hiljaisesti - me ollaan kaksistaan vaan, tehdään arkiasioita ja vietettän vaan aikaa kun ollaan yhdessä .  Mutta nyt  vielä se mun artroosi . Sen takiakin pysyttään enemmän vaan kotona. Hyvä että on minulla kivoja ystäviä joka kutsuu ulos ja saan välillä kipujen kanssa mutta iloisella mielellä vähään vaihtelua .

Ehkä  auttaa rohkeus ja  posittiivinen mieli, tai  muuten olisin ehkä vieläkin  huonompi .

 Ja nyt se parsakaali - minulle se  tosiaan maistui tuoreena ja tänään söin toisen puolikan , mieheni kävi tänään kaupassa hakemassa  lisää, mutta kun Siwassa ei ollut sunnuntaina mitään parsakaalia ...