12-normal.jpg

12.12.

Kun rauhaa hohtaa hanki valkoisin
Ja kiireet unohtuvat pois
Niin toivon, että suurilla, pienilläkin
Joulu lämpöisin ois

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

 Kuulin täna aamulla hyvän uutisen ,vaikka  minä ei ole urheilu ihminen mutta kiva mieli tuli ,kun  eestiläinen painija Heiki Nabi  tuli kaksikertaiseksi maailmanmestariksi . Jee -  on vahvoita miehiä Eestinmaalla vieläkin.  Kohta alkaa OLYMPIA Sotshissa ja silloin taas täytyy pitää peukkuja suomalaisille ja eestiläisille

 

MUNAKELLO

On minulla jotakin jääkaapin ovelle kiinnitetty kello, mutta  en käyttä sitä usein, turha esine minulle, minulla on aika hyvä ajan taju,  mutta työpaikassa oli  meillä   semmoinen kello käytössä lääkkeen antamista varten, ettei  vahingossa unohtuis  semmoiset erikois- kellonaikana annettavia lääkkeitä .

 

004-normal.jpg

mun versio on semmoinen