Rakastuin Jari Sillanpään uuden lauluun ... koskettavaa ja kaunis kun kaikki hänen laulut

 

 

http://youtu.be/eAFRWQgwet0

SINÄ ANSAITSET KULTAA

Mä vannon ja vannon ja  vannon

huomenna sekoiluni päätyy mut ehkä tiedät

mä jatkan ja jatkan ja jatkan

kunnes sun sydämesi särkyy ja jätät meidät

rakas- onnea matkaan  sinä ansaitset kultaa

Ei älä ikinä enää yhdenkään ihmisen anna

                      sua kohdella niin kun mä kohtelin

loukasin ja  haavoitin sua

Älä rakasta ketään joka voi olla niin julma

 mä tiedän että mä loukasin

loukasin ja haavoitin sua

Mä tunnen,  mä tunnen, mä tunnen,

muistosi lähelläni vielä ja pyydän anteeks

sä löysit sä löysit jo toisen

 ja mun on sun annettavaa mennää nyt häneen luokseen

Rakas onnea matkaan sinä ansaitset kultaa

 Ei älä ikinä enää yhdenkään ihmisen anna

                      sua kohdella niin kun mä kohtelin,

loukasin ja  haavoitin sua

Älä rakasta ketään

 joka voi olla niin julma mä tiedän että mä loukasin

loukasin ja haavoitin sua

 

Toivon  että hän  pitää paremmin onnesta huolta

rakas onnea matkaan  sinä ansaitset kultaa