Tänään käytiin sukulaistytön kanssa Kantola kammaris, oli kyllä Loppiainen mutta meille tarjottiin talon kahvit loppiaisen kunniaksi, tyttö sai oikein monta hupparia ja kaksi takkia ja kaksi työpaita semmoiset klassiset työpaidat naisille joka on töissä konttorissa... semmoiset sihterinpaitaat , minä ostin  villasukkia minä olen vanaihminen ja täytyy pitää jalat lämmössä ja pää kylmänä vissi ..... Oskarille ostin vielä kiva kynä ja pikkuisen auton ..    juu vielä näin tutun ihmisen  kenen äitinsa oli meidän palvelutalossa  ja hän kävi sitä katsomassa ja tutustuimme silloin ... Oikein mukava ihminen ja se oli vuodessa 2007/ 2008 ja hän muisti mua vieläkin . Olin ihan iloinen  ja hän sanoi että hän muistaa että olin  silloinkin iloinen aina  ja se  painuu mieleensä 

 Muuten meni päivä hyvin ja juteltiin vielä  äitini kanssa skypessa ja valmistettiin ruoka.  Harma päivä oli kuitenkin ja siis vielä rupesi sataa lunta ja oli maa hetken aika valkoinen, mutta sulasi heti saman tien. Minä haluaisin vielä leipoa pasteijoja muttei kuitenkin enää jaksanut   ja teen siis niitä huomenna ja tulkaa siis syömään joka ikinen ... heheh . 

 Juteltiin tytön kanssa  melkein klo  23 asti ja sitten pääsin  minä vielä tänne tietokoneelle kirjoittamaan, kun tuli tietokoneetta ikävä..  Huomenna me siivottaan jouluasioita ja vaihdettaan verhot keittiössä.  Ja siis maanantaina hän menekin takaisin lentokoneella kotiinsa. Ja minä jatkan rauhallista elämä ilman sukulaisia. Totta kai minä väsyn, mutta on hyvä nähdä joskus sukulaisia. Ja nyt heti vuoden alussa.  Heippa hei ja moikkaa- moi!  Nähdään taas  .