20180323_154645.jpg    Kellot jo käännetty ja pyöritty jo kesään suuntaan ja maaliskuu kohta loppumassa .  Aurinkoinen ja joskus tule niin tiheä luntaa ettei uskoisi että on  kevät ... niin tänänn klo 15 aikana oli  kauhea tiheä lumisade ... mutta tunnin päästä paistoi aurinko  ...              

Nyt olen taas ahkerasti käynyt uimahallissa...   On niin mahtavaa kun aurinko lämmittelee ja tulee hyvää musiikkia ja saa reippaasti hyppiä, juostaan ja treenata lämpimässä vedessä. Valittamisen olen jättänyt nyt melkein taakse kun ei mitään muutu paitsi että sain oman tahdon viedä läpi harmaan kiveen ja nyt on joka päivä rollaattori odottelemassa mua kun tulen uimahalliin ja ei tarvitse erikseen pyydä että joku tuo sen minulle jostakin... 

                     Muita asioita ei ole saanut läpi - ei käsisuihkuja invavessaan, eikä käsipidikettä tavallisen vessaan, eikä peilin eteen penkki, olen nyt istunut oman rollaattori päälle ja kuivanut hiuksia ...  .

                     Mut pääasia että saan hyvin viihtyä altaassa ja voimistella.. Tämä kovaäänisen tädin varalle on nyt mukana korvatulpat, toiset ohjaajat eivät karju niin kova että häiritsee, Joskus olen pari kerta antanut nuottia kouluikäisille ”arabi" likoille jos ne kiljuvat liika häiritsevästi, niille on se niin luonnollista se kiljuminen kovaäänisesti ja kukaan ei ota kantaa vaan tuijota vihaisesti mut ei uskalla sanoa . minä uskallan jos minua häiritse.. ja en tuijottaa vihaisella ilmeellä niitä vaan täytyy sanoa ja siis hymyillä taas ystävällisesti jos he oppivat... ja ovat hiljaisempaa.