Ei voi olla totta - vasta oli lokakuu alkuu ja nyt on jo 8 päivä loppumassa 

 

Ei ole unta  . Miksi mä ei nuku?    Miksi? 

  En ymmärrä miten on blogiin kirjoittaminen jäänyt niin  takaalalle . Olen kyllä  ahkerasti tehnyt kaikenlaista ja pääasiassa siivousta  ja toinen  on se nukkuminen mitä harrastan aivan älyttömästi paljon ..   

Tänään esimerkiksi   ompelin  

Ompelin  tilamastani kankaasta kolme sohvatyynyä  jouluksi , semmoinen jossa on harmaalla pohjalla valkoiset porot  . kuva teen huomenna . 

Siis muistin että minulla on semmoinen kankaanpalanen josta olisin halunut omella essuun   sellisen muumimamman essuun , jossa on isot taskuut , sen takia että jos kuljen kotonani siis  pitää myös kuljettaa mukaan puhelinta .. en halua sitä pitää myös kaulassa  roikkumassa . Tasku on ehkä paras vaihtoehto ... 

Olen kyllä kaikille sanonut että   jos soitatte ja ei kuuluu heti vastausta  soittakaan  montaa kertaa , On  vaikea nopeasti  hoksatta -jossa se puhelin soi ja keppien kanssa hyppiä ..    Ja aina se on jossakin muualla kun minä olen ... 

Siis  soittakaa montaa kertaa jos emmä heti vasta . 

Samoin ei kerkkiä ovelle niin nopeasti jos on joku oven takana- siis sieläkin on kyltti ettei  niin nopeasti pääse ovelleni ja odottakaa parisen minuttia ennen kun poistutte oveni takaa .... 

Näin semmoiset käytännön järjesttelut meillä ... 

Siis eilen    askartelin  vanhasta korukehyksestä uuden malliin ...   siis oli ennen pohjaksi semmoinen  säkkikangas ruskea ... ja nyt vaihdoin sen valkoisen pitsiin  ..  tuli hemmetin kaunis  kai hemmettin kaunis on oikea -sana eikä kirosana - (Miettteliäs )

On minulla vielä tallessa se  koru - se mitä lahjoitti synttärinä  10 v poikani  joskus kauan sitten   ja vielä pari Virosta tuotua , toiset olen kaikki täällä Suomessa ostanut tai  lahjoitettu minulle   

Korukehys tuli kiva näköinen, laitan myös huomenna kuvia . Kun ne on kaikki puhelimessa    ..