Semmoine on sanalasku .Mutta voin sanoa muutakin sillä olen löytänyt uuden kotimaani missä on minulla hyvää asua ja minulla on siinä koti

- Eestissä ei ollut.

  Kuinka vaikea on asua Eestissä köyhällä ihmisellä se on sanoinkuvamaton . Minulla oli hyvää ammatti ja oli alussa normaali mies, mutta kun se löysi toisen naisen, se meni vaan . Olin lasten kanssa 5 vuotta   ilman miesta sitten tutustuin suomalaisen mieheen  joka lupasi minulle hyvää elämä Suomessa .  Hän pyysi minut vaimokseen ja muutin omasta maasta toiseen .

Silloin aloin opiskelemaan suomea . Oli tosi vaikea mutta kiinostavaa .  Olin motivoitunut ja halusin kaikkea oppia ... kieli kulttuuri,  historia, kaikki oli kiinnostavaa.

Tykkäsin suomalaisistä uusistä tutuista , niistä pidän ja olen pidänyt koko ajan .

Täällä on paljon vähempi valheetta.  Täällä on ihmisesta pidettu huolta ja erittyisen minusta ... kun  olen täällä saanut kaikkea hyv'ää - opiskella , asunto ja hyvä koti. Kiitos ..