Markantalosta tuli viimme viikolla  puhelimelleni viesti :

Hei ja kiitos tilauksesta Voit jo seurata  tilauksen toimitusta WWW.Markantalo .fi /seuranta koodilla  ======== .

Ihmettelin, mut ei tehnyt vielä mitään

 Tänään tuli taas puhelimella  viesti, että minulle toimitatakse tilaus tänään  kotiin klo 16 -19 aikana ..

Minä rupesin jo murehtimaan kun ei ollut tilanut 14 päivä tammikuuta  yhtään mitään ... ajattelin  että täytyy  nyt  tutkiskella asia ja alan etsimaan markantalon puhelinnumeroa netista  mut ei sitä ollutkaan . oli vaan semmoinen paikka josta saa lähettää sähköpostiviesti ja  lähetinkin sinne  viesti ,etten ole tilanut mitään. Katsoin seurantakoodin avulla - että kysessä on astiapesukone - ajattelin että minulle oli juuri asennettu astiapesukone remontin yhteydessä ja soitin vuokranantajalle ettei hän ole vahingossa tilanut jotakin vastavaa mun nimelle - hän ei tiennyt myös mistä mitään ...

 Kirjoitin uuden sähköpostin Markantalon asiakaspalveluun ja käskin soitta mahdolliseman pian, ettei ole astiapesukonetta tilanut ja kohta minulle soitettikin takaisin ja asiaa tuli selvaksi - elik puhelinnumeron  näppäilyn vika oli tapahtunut. Asia selva ... kohta tuli vielä minulle sähköpostini semmoinen kirje

Hei,

kiitos yhteydenotostanne.

Olimmekin jo puhelimitse yhteydessä asian tiimoilta.

Tilaukseen on tullut virheellisestä väärä numero, näppäilyvirheestä ilmeisesti kyse. Olen ollut yhteydessä asiakkaaseen ja korjannut tilanteen.

Kiitos teille paljon ilmoituksesta!

Oikein hyvää päivän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,

Lotta

 

semmoinen päivä tänään

Muuten on  kaikki hyvin ja  kaunis on ulkona katsoa luontoa ...