hyi hitto ...  olin auringossa  pitkähihaisen paitan kans mut mitä kauhea näky olikin illalla .. 

 

20180529_194451.jpg


olen laittanut hydrokortisonia ja bepantenia

20180529_194501.jpg

maailman paras maitorahka 

 

arla-keittio-arla-keittio-rahka-irish-crarla-keittio-rahka-kausimaku-persikka-paarla-keittio-rahka-mango-laktoositon-200

 Tänään Timo laittoi minule kuva hänen perunamaasta , kiitos ja  ihanasti kasva hänelläkin . minä olen tehnyt nyt aivan väärin kun minulla kasvaa pääsimäiset varret vaan ja korkeaksi . olisi pitänyt laitta peruma aivan pohjaan ämpärin pohhjaan ja siis joka kerta kun peruna tule ulos siis laittaa uutta multaa päälle siis ei kasva vaan varret vaan tue myös alas jotakin . mutta minä rakastan vihreä väriä ja   ei ole panostanutkaan että  olis kovin paljon perunoita syksyllä

 20180530_161359.jpg

Timo perunat .