Kaikki kortit tekee iloiseksi, mutte tämmöinen erityisen iloiseksi ... Voi vitsit kun ihana ... Olen entinen lastentarhan opettaja ja kaikki lapsiin liittyvää tekee minut onnelliseksi .  

Ja kaikki mitä on tehty omilla käsillä on niin ihanaaaaaaaaa ...

Olen  niin kiitollinen Sinulle, että olet ollut hyvä ja uskollinen blogikaverini minulle ...

Ei kaikista voi tullaa  niin ihania kavereita. Vaikka kaikki on kivoja joka jaksaa kirjoittaa kommenttejä ja  piristää mieltäni aina omilla hauskoilla  jutuilla, mielipideillänsä ja   elämäntarinoilla. Kiitos kaikille kulunesta vuodesta .vaikka on vielä sitä vuotta  monta päivääkään . Mutta jokaiselle olen kiitokset velkaa joka on minulle kirk´joittanut , K I I T O S

Ja sinä rakas Ystäväiseni

2016-12-21%2014.54.07.jpg2016-12-21%2014.54.37.jpg

 

Pidän oikein paljon sun lähettämasi huivista. Sopii mun väriin . Kiitos .

 Picture%20478.jpg