aamu

kaurapuuro +voita 1 tl

maito  1 lasi

marjakeittoa 1/2 lasi

 juustopalanen

 klo 12

 kanaliha 150 g

ruisleipä     130 g

5 tomaattia  450g

 kana keittoa 200g

1/2 omena

klo 14

kahvia

 

 

 

MÄ LAIHDUTAN - Ragni Malmsten

Mä laihdutan ja kyllä varmasti laihdun
vain vichy-vettä juon ja yhtään en syö
en päiväohjelmasta mä tingi tippaakaan
näin mannekiiniksi jo kohta vaihdun

Mä laihdutan ja sen kai selvästi huomaa
on ohjelmani varma kunnes on yö
en unta öisin saakaan kun vatsa parahtaa
jääkaapin ovi silloin narahtaa

Öisin kakkua haukkaan
kuusi siankyljystä syön
päälle kaljat mä naukkaan
ja sitten tyynyyn pääni lyön

Mut päivällä mä jälleen varmasti laihdun
tää pettämätön uusi dieetti on
yöt syön ja päivät panttaan niin korjaan vahingon
saan siten mannekiinivartalon

Mä laihdutan ja kyllä varmasti laihdun
tää tyttö jumppaa sekä lenkillä käy
mä systeemiini luotan ja uskon että pian
mä olemattomaksi tästä haihdun

Mä laihdutan ja sen kai selvästi huomaa
vaikk tulokset ei vielä vaa'assa näy
en öisin unta saa kun taas vatsa parahtaa
jääkaapin ovi jälleen narahtaa

Yöllä kinkkua mässään
sitten maksamakkaraa
vaikka sen toki kässään
ei liikaa nautiskella saa

Ja päivällä mä jälleen varmasti laihdun
tää pettämätön uusi dieetti on
yöt syön ja päivät panttaan niin korjaan vahingon
saan siten mannekiinivartalon (ja sen huomaa!)
saan siten mannekiinivartalon
saan siten mannekiinivartalon