Ahdistaa kun on luvattu korjatta kattorännit muttei taas kuuluu mitään ...
Tämä tyhmä peltihomma ei toiminut ja entisestä enemmän tulee
vettä kukkieni päälle . Suorastaan olen niin vihainen .
Yöllä klo 1 aikana heräsin kun pelti kolisi ja sadetta tuli, nostin jotakin kukkia pois reunalta ja menin vihaisena nukkumaan . Kukat kärsii semmoisesta ylimääraisesta kastelusta .. ja minä kärsin kiukusta .. Mies nosti matto reunalle kuivuma aamulla, Kukkapurkin alla ollut lautanen oli pudonut parvekkeen lattialle ja rikki ...

























.jpg)














Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.