Minua liikuutta :

Äitini puhelinsoitto.  Äidin kutomia villasukat, kintaat, kaulahuivit. Äidin ryppyiset kädet leipomassa pulla.

Mua liikuutta lapsenlapseni syntymä, lapsenlapseni hymy,

 hänen ensimmäinen sana,

hänen ensimmäinen hammas.

 Mua liikuutta kun joku auttaa pyytämättä, tarjoa helteellä juotavaa, istumapaikka kipua kärsivälle.

Mua liikuutta kun mieheni tuo minulle kukkia niin merkkipäivinä, kuin ihan tavallisella päivällä.  

 Mua liikuttaa kun katselen kukkien kukintaa, ruusujen ihana tuoksu,

 Omenapuiden kukkivat oksat, ensimmäiset herkkutuoksuiset mansikat.

 Mua liikuutta vanhukset ryppyineen, niiden tarinat, valokuvat ja muistot nuoruudestaan.

 Mua liikuttaa lapset kakanpyllyineen, niiden kysymykset ja niiden tarttuvaa nauru .

Mua liikuttaa  elokuvat rakkaustarinoineen .

 Kaunis muisto nuoruudesta,

 Aurinkoinen aamu parvekkeella juomassa kahvia mieheni kanssa.

 Mua liikuutta kun saan kotimaastani ystävältä ihana paperille kirjoitettu kirje .

Mua liikuutta kun täällä katson Tv:tä ja näen siellä jotakin eestinmaista, kotimaista.

Mua liikuutta  kun mieheni tuo minulle aamukahvit ja herättelee aamukahville  Silittämällä  hiuksia .

Mua liikuttaa niin paljon asioita, niistä kaikista voin itkeä liikutuksesta.. ja jokaisesta voisin kirjoitella erikseen mutta riittää tämän kerran.

Mielestäni on tärkeä lisää listaan se, että mua liikuutta ihan mielettömästi se, että te rakkaat vieraat käytte lukemassa blogiani ja vielä jaksatte kommentoida. Kitoksia  jokaiselle kuka on täällä käynyt … ja mua piristänyt .

bcc09386c0eeff7772b8580129c0e8ac (2).jpg