”Koukku” sanaa on meidän perheeni avainsana

Elikkä olen saanut mieheni iteles koukkujen kautta.1d9bb7d9.gif

 Olipa kerran lämmin kevätpäivä, kun kävelin kaupungilta kassien kanssa kotiin, olin ostanut juuri kaupasta uuden peittoon ja kaksi tyynyä ja  kaksi kukkaruukkua  parvekkeelle..

Kävelymatka oli 3 km.  Olin eronnut entisestä miehestäni ja hommasin iteles uuden asunnon ja nyt olin sitä tyhjä neliötä sisustamassa pikkuhiljaa.   Tykkään kukista parvekkeella ja sen takia kävin Säästökareilla ostamassa kukkaruukkuja ja koukkuja. Ja sitten  se tapahtui !

Auto pysähtyi minun kohdalle ja kuljettaja pyysi minut kyytiin.  Tunsin sen kuljettajan ja menin kyytiin. Kuljettaja vei minut kotiini.   Nosti autosta tavarat kämppääni.   Kysyi että mihin haluat ne kukkaruukut?  Hän väänsi kukkaruukun koukut parvekkeen reunalle kiinni. Nosti ne ruukut paikoilleen ja puisteli multakassista mullan ruukkuihin.  Asiallinen ajattelin.  Samalla vihjailin, että haluan parvekkeeni katoon ripusta koukkuihin kukkaruukkuja ja kuljettaja lupasi huomenna tulla porakoneensa kansaa ja laittaa koukut parvekkeen kattoon.

 Niin sain iteles hienoimman parvekkeen ja miehen.7ecf27a5.gif

Ollaan me kaksistaan sitä koukkujuttua paljon kertoja nauranut ja muistellut, tämä oli ihana, että hän juuri tuli sinne Iskun kaupan tykö josta minä olin tulossa. Miten ma muuten olisin hänet koukkuuni saanut Hehheh!

Mansikkapolku%20%20%285%29-normal.jpg

tässä on se entinen parveeke ja koukuja laitetiin tänne kattoon 0_7c316_483bd3eb_L.gif

 

Mansikkapolku%20%20%283%29-normal.jpg

täällä se kukkaruukku0_7c31d_cfdf08e9_M.gif

 

skannaaminen0014-normal.jpg

Tää parveke sai palkinto  50 euro, kun oli lähiö parvekeiden kilppailu vuoden 2002 tai 2003 .. täytyy etsia se sanomalehti jossa se oli kirjoitettu ...

 

81dd1f163db5.gif