Täydellinen lepoaamu. Mieheni meni töihin ja minä vaan istun nojatuolissa ja noukkun. On niin väsyttävää olo .. Kyllä join aamulla kahvia mutta ei ole vieläkin mitään halunut ruokaa. Ruokaa ei maistuu , ehkä nyt  kun olen kirjanut sen paperille rupes mahassa jotenkin tuntumaan nälkäiselta - heh . 

Maksoin takuvuokraa  uudelle  talon omistajalle/ vuokranantaja tilille  - tähän asti  kymmenessä vuodessa ei ole sitä tarvinut tehdä, nyt  tarvitsee uusi omistaja rahaa ja meille annettiin tämä  tieto 16. joulukuuta- kun juuri on   joulu tulossa ja rahat jo mennyt tililta mitä minnekään ...   Ei viitsi mennä  sossun luukulle ja mieheni soitti sukulaisille ja saimme sen rahan kasaan lainaksi - saamme maksaa takaisin pienissä erissä , pari päivän päästä tarvitsee maksaa   tammikuu vuokra ..   mutta tulee se eläkke  tammikuun alussa ja ehkä pärjätän kuitenkin, kun olemme tähänkin asti vähäsella pärjännyt .

On niin  masentavaa olo, kun on ulkona noin harmaa ...  Mutta nyt sytytän kaikki valot ja laitan musikki kovalle ja se masennus pitää lähteä samaan tien ...  Musikki auttaa tosi paljon joskus kun tulee semmoinen  apea mieliala ...

Tänään -joulun jälkeenkin tuli viellä 4 kortti  ihana tulis vieläkin olisin onnellinen , aina minä lähetä itse paljon enemmän korttejä kun minulle takaisin  tulee, mutta se ei mua morjentaa, kun lähettää korttejä on ihana ....

Ja nyt valoa ja musiikkia !

hud29.jpg