002.jpg

ÜLLÄTYS vaanii mua tänään oven takana kun sen aukaisin, seisoi siellä mun työkaverini ja hyvä ystävä Sari  ja sanoi että oli kaupassa miettinut mua ja ostanut kaksi onnen enkelia , toisen itselleen ja toisen minulle . Olin kyynelehtiä melkein ja  oli niin hyvää olo ettei osa kuvailla. Minulle merkitsee se paljon ...   Kiitos rakas Sari .

 

007.jpg

Liv boxilta tuli myös ihmellista tavaraa  Hiusten hoitoaine on kyllä hyvää

 

006.jpg

Myös BB cream sopii mun naamalle . maskia ei osaa käyttää eikä ole käyttänyt kun joku halua voisin lähettää

 

003.jpgeda739268fb2e8f635997f2124a1b2c8.jpg

Kaikille Teille Onnen enkeli mukaan tämään viikkoon ja vuodeen myös ... haleja

 

 

2015-01-052.jpg

Tää Piparskakku on mun lapsenlapseni lemppari , lumiukko tuli ystävän mukana ja puusta joulukoriste Maaria ja Josep ja LAPSI   on saatu kirpparista ilmaispuolella.

2015-01-04.jpg

Mutta lumi on ihanasti peittänyt kukat laaksosessa ja meillä rikkaruohon penkit myös ..

4%20JAANUAR%2015%20%284%29.jpg

Meidän talossa ei saa juoda alkoholia eikä syötää lintuja .