Olin lapsena vailla leikkikaluja ja pehmoleluja , niitä oli üks kaks .... ja  sen takia olen ehkä muuttaessani Suomeen  hamstranut kaikkea mitä minulla ei ole nuorena ollut ,eikä  aikusenakin, kun oli tosi köyhät olot ,ei ollut vara mihinkään, kun  ei ikinä riittänyt raha ruuaksi. Vaikka ei ole tupakoinut eikä alkoholin ystävä ... oli hyvä työpaikkaja joka kuukausi palkka , mutta kun ne palkat óvat tosi pienia ihmisella joka teke rehellisesti töitä ja ei ole rikkaita sukulaisia, vanhempia joka osta kaikki valmiiksi ..  Sen takia ehkä tää hamstraushomma alussa, kun muuttin tänne, kun ihailin, että  täällä on kaikkea.  Ja on rahaa  kun haluan osta jonku pehmolelu ,tai muu turhan tavaran ... 

Vielä on minulla kerätty lapsenlapselle paljon pehmoleluja ja  autoja ja muita ja odotan että  hän tule kylään ja saamme yhdessä leikkiä ...

 

Tää apina on minulle lahjoitettu 50 v. syntymäpäiväksi , hänellä on tunnearvo minulle ..

 

ahv-normal.jpg

 

 

Tämä apina lahjoitti minulle työkaveri

 

ahvid%20%20%281%29-normal.jpg

 

 

ahvid%20%20%282%29-normal.jpg

Täällä istumassa  28 apinaa , keräilin niitä pitkään aikaan, kun muuttiin Suomeen ..

Apina on suosikki eläin.

Rakastan katsoa luonnon  dokumenttielokuvia apinoista

Nyt enää ei keräilee ja odottan että joku tulis autolla ja veis ne Viroon johonkin  lastentarhaan tai lastenkodin

 

 

 

eero%20koerad%20%283%29-normal.jpg

Tää koiralauma on mieheni keräilemaa kun hän käy kioskilla ja sieltä hän niitä sai kui on tuhlanut rahoja sinne tarpeeksi ...