Pidän luovaista  ihmisistä ja halusin itsekin olla luova 

. Minulle on monet sanonut että :"sinä olet aika luova ihminen". 

 Luovuudesta  olikin hyötyä kun olin töissä 27 vuotta lastentarhassa ja täällä Suomessa palvelutalossa ...  Lapset halusit mun kanssa askarella koko ajan ...

Asukaat pitivät, kun tein jotakin käsilläni ja ihmettelit mitän ihania tekemäni asiat olivat . Aina oli pää täynnä luovia ajatuksia ...

Olen myös tehnut yhden asian  käytettyistä muovipulloista ja itse ajattelen että sitä ei ole kukaan muu  tehnyt

lilled%20valmis-normal.jpg

kukat tyhjästä vedenpullosta

 

plastpudelist%20%288%29-normal.jpg

kynttilä

 

plastpudelist%20%2815%29-normal.jpg

mobile

 

j%C3%B6ulukalender%20%2048%20pudelip%C3%

ikuinen joulukalenteri

 

Ei ,minä nyt ole  erittäin luova vaan haluan jotakin tehä itse omilla käsilläni .

Tykkään  runoista muutei ole itse kirjoittanut.

 Tykkään taiteesta, mut ei ole itse piirtänyt yhtä mitään .

Askarrelut olen paljon .

Tylkkän ompelemisestä

kauppakassi päälle ompelin virkkauksen

 

 

koristeeksi nenäliinasta leikattu kuvio

pienempi pussuka

tyynyliinoja ompelin äidilleni

tyynyliinoja

tyynyliinoja

pöytäliinalle ompelin reunaan  virkattua pitsiä

l

 

2053891pacu3af5iy.gif