Meidän talossa asuu vanhempi pariskunta. Kunnioitetut, tosi ihanat ihmiset.

Mies on tosi kohtelias. Huomasin että aina kun he menevät autolle hän avaa aina vaimolle auton oven ja kun vaimo on istunut sisälle, työnnä oven kiinni. Mies pidä aina päällä siistit vaateet ja kravatti, myös melkein kotona. Ei ole ikinä nähnyt hänet verkkareissa tai lenkkitossuissa. Hän avaa aina kohteliaasti talonsa ovet ja päästä vaimon ensimmäiseksi sisään. No näin, kuin pitäisi ollakin

Kun olin työelämässä, pyysin usein häntä viemään minut työpaikkaan, kun oma rakas ei ollut kädenulottuvissa.

Ja kuinka ollakaan … Hän tuli aukaisemaan minulle auton ovea, kun oli päästetty työpaikan parkkipaikalle, mutta minä se en malttanut odottaa ja aina itse aukaisin oven, eikä odottanut että hän nousee autosta ja tule sitä minulle aukaisemaan.   Näin meni aika monesti että sanoin, että kyllä minä itse pääsen …  on kädet ja jalat terveenä.

 Alussa hän yritti minulle selvittää, hänet on näin kasvatettu, että naisille täytyy avaa auton ovet. Ajan kuluessa hän näki, että minä vaivauduin tämmöisestä ja loppujen lopuksi hän luopui, sanoen minulle että, kun olen näin vastaan, ei hän sitten enää aukaisekaan minulle ovea – silloin vasta tunsin mitä olin menettänyt. kyllä me naiset (lue minä itse) olemme tyhmiä kun ei anna miehillä huolehtia – aina kaikki itse, remontointi ja putkitöitä, maan raivausta , sähkökorjauksia ja kaikkea.

Siinapas näkee: Minä Itse ja minä itse.

Marja leena opeteli mua tekemään Reflct ohelmalla väreleviä kuvia

karikakakr-normal.jpg

karikakakr.gif

 

487898_328996990526800_1252582533_n-norm