Käisin keskhaiglas ortopeedi vastuvõtul . Arst küsis kas mul on reuma ? Ma ütlesin, et keegi pole mulle midagi öelnud ... ütles, et hüppeliiges on podagra tagajärjel kulunud ja  et  paneb mu lõikusele järjekorda see võib kesta 3 kuud kusagil ...  et lõikus ei pruugi midagi  oluliselt muuta, aga peale seda on veel võimalus et jäigistavad kogu hüppeliigese .. et vaatame kuidas lõikus möjub ...

Siis veel küsis, et miks ma kohe tema juurde ei tulnud tagasi ,kui magnetpildid valmis olid ,siis oleks juba lõikus tehtud olnud ...

Nüüd pani mind reumaarstile järjekorda ... Reumaarstil käisin keskhaiglas, arst oli ääretult sõbralik ja kirjutas mulle välja Allonoli tabletid ja kolesterooli tabletid, Reumaatilist pöletikku mul ei leitud aga

käskis teha jalaharjutusi ja venitada jala hüppeliigest ... oi oi oi ...

Vot nii on lood ..